Nike lanceert hun nieuwe Best Day Ever short film

Best Day Ever Nike campagne video short film

De Best Day Ever short film is de laatste episode in Nike’s Play New campagne. De video stelt zich een toekomst voor met de onbegrensde mogelijkheden voor sport. Dit wordt allemaal ingesproken door actrice Lupita Nyong’o.

Wat als Shelly-Ann Fraser-Pryce de 100 meter in minder dan 10 seconden aflegt. Wat als LeBron James 120 punten scoort in één wedstrijd, Diede de Groot haar eigen videogame krijgt en sport wereldwijd tot mensenrecht wordt verklaard. En wat als iemand ergens ter wereld voor het eerst gaat hardlopen. Dit zijn allemaal scènes uit de Nike film.

Sommige scenario’s zijn opzettelijk fantasierijke interpretaties van een toekomstige utopie. Zo is stokpaardenrennen bijvoorbeeld een professionele sport. Daarnaast is de toekomst in de film aangeduid als ‘tomorrow’. Het gaat over het idee dat wij een betere toekomst kunnen creëren voor alle atleten, door het plezier van beweging en spel.

If someone asks what my best day ever of sport is, I’ll say It’s tomorrow.” – DJ van Hameren, NIKE, Inc.’s Chief Marketing Officer. Zo zegt hij ook dat ze bij Nike geloven dat sport de kracht heeft om te inspireren, een gemeenschap te creëren en een platform te bieden voor positieve verandering. “We willen mensen de emotie van sport en het potentieel ervan laten voelen”. Daarnaast wilt Nike mensen helpen om te sporten op hun voorwaarden.

Bekijk hieronder ook de officiële Nike campagne video van ‘Play New’

Houd onze nieuwspagina en Twitter in de gaten voor nog meer laatste nieuws en sneaker leaks.

LEES HIER MEER OVER DE VIDEO Afbeeldingen van Nike INC.
Previous ArticleNext Article