Wat doet de reclamewereld aan sustainability?

Vrijdag 12 februari om 20:00 komt er weer een nieuwe aflevering online van Sneakerjagers Pure op het Sneakerjagers YouTube kanaal. Eerder maakten we al kennis met onze eerste gast, James Veenhoff van House of Denim, en nu willen we jullie graag voorstellen aan onze tweede gast, Sander Veenendaal. Met Sander hebben we het over sustainability in de reclamewereld.

Heldergroen

Sander is werkzaam als Creative Brand Strategist bij HELDERGROEN. Hierbij helpt hij Brands en mensen om hun potentieel te laten ontdekken om de mensheid en de planeet te helen. In eerdere afleveringen hebben we het vaak gehad over de productie van duurzame producten. In onze nieuwe aflevering hebben we het dus ook over sustainability in de reclamewereld en strategieën die brands gebruiken om te helpen aan een betere wereld.

reclamewereld sustainability

HELDERGROEN werkt samen met merken als Ziggo, Dopper en l’Oreal en creëert strategieën om het bedrijf klaar te stomen voor de wereld van morgen. Zo hebben ze l’Oreal geholpen met het introducren van een nieuw, supernatuurlijk (98% natural ingredients) hair care merk. Hiermee werd natuurlijke schoonheid en de schoonheid van de natuur gevierd.

Aflevering 4

De nieuwe aflevering van Sneakerjagers Pure kun je te bekijken op het YouTube kanaal van Sneakerjagers vanaf vrijdag 12 februari 20:00. Wil je niets missen van deze podcast? Abonneer dan op het Sneakerjagers YouTube kanaal! Check gelijk onze playlist van Sneakerjagers Pure om eerdere afleveringen te bekijken.

Previous ArticleNext Article