Daan Boom te gast in eerste aflevering van Sneakerjagers On Air podcast 322

Sneakerjagers On Air Daan Boom

Bekijk HIER de eerste aflevering.

Vanaf zondag 8 september start Sneakerjagers met een reeks podcastafleveringen onder de titel ‘Sneakerjagers On Air’. Eén van de gasten in de eerste aflevering is veelzijdig presentator en programmamaker Daan Boom, bekend van onder andere het (inmiddels klassieke) programma ‘Streetlab’ en Betreden op Eigen Risico’. 

Daan won in 2008 samen met zijn vrienden Stijn van Vliet en Jasper Demollin de nationale Kunstbende met absurdistisch cabaret. Van 2010 tot 2013 toerde hij met cabaretier Hans Liberg als side-kick in zijn show. Landelijk bekend werd hij met het programma Streetlab. Een programma waarin vier jeugdvrienden sociale experimenten uitvoeren. Met dit programma werden zij genomineerd voor de Gouden Televizierring. Vanaf 2018 is Daan ook als presentator te zien in het KRO-NCRV kinderprogramma Betreden op Eigen Risico en maakt hij de Youtube serie Kelderklasse 15. Daan gaat in het najaar van 2019 het theater in met zijn eerste one-man-show onder de titel: ‘De Eerste’.

Wat Sneakerjagers vooral opviel is dat Daan door het blad Esquire is verkozen tot ‘best geklede man’ van 2018. Een titel die hij nog enkele maanden mag dragen! Daan versloeg rapper Freddy Tratlehner, zanger Jeangu Macrooy, acteur Gijs Naber en politicus Jesse Klaver. En ‘best geklede’ mannen houden natuurlijk van sneakers en daar willen we dan ook alles over weten! Dat er ook hele andere hilarische anekdotes over Daan in de eerste aflevering voorkomen hadden wij ook niet gedacht. Wat hebben we gelachen! 

De eerste Sneakerjagers On Air Podcast met onder andere Daan Boom is te beluisteren vanaf zondag 8 september op iTunes en Spotify en te zien op Youtube.

Previous ArticleNext Article

De laatste aflevering van seizoen 1 van de Sneakerjagers ‘On Air’ podcast is nu live! 80

Vanaf zondag 5 januari kun jij kijken of luisteren naar de twaalfde aflevering van de Sneakerjagers podcast ‘On Air’. Valerio en Non krijgen in deze laatste aflevering van seizoen 1 weer twee ‘sneakerfreaks’ aan tafel in onze studio in Amsterdam.

Bizzey

De Nederlandse hiphopartiest en DJ Leo Roelandschap, bekend onder zijn artiestennaam Bizzey groeide op in Amersfoort waar zijn vader een platenzaak had. De liefde voor muziek werd dus met de paplepel ingegoten en op 15 jarige leeftijd schreef Leo zijn eerste rap. 

In 2010 was daar Yellow Claw, een samenwerkingsproject van drie Nederlandse dj’s die begonnen te draaien in discotheek Jimmy Woo en remixen maakte voor diverse artiesten. In 2012 verscheen de eerste single ‘allermooiste feestje’. Heel veel hits en samenwerkingen volgden en de drie vlogen de hele wereld over. In het voorjaar van 2016 verliet Bizzey de groep om zich te richten op familie en solocarrière. Echt rustiger werd het niet! In 2017 scoorde Bizzey meerdere hits met onder andere The Party Squad en Kraantje Pappie. Ook in 2018 en 2019 waren er heel veel hoogtepunten. Van meerdere nummer 1 hits tot het winnen van de FunX music award voor beste artiest van het jaar.  

Dan de grote liefde voor fashion en sneakers. Toen hij een jaar of 11 was lieten zijn ouders hem kiezen: Disneyland Parijs of een paar Air Max. Het werd een paar Air Max 1! Sinds die dag is er een indrukwekkende verzameling ontstaan. Leo vertelt er uitgebreid over in de laatste aflevering van seizoen 1 van de Sneakerjagers ‘On Air’ podcast.

Matthijs van der Meulen

Matthijs is creative director van Europees bekendste sneakerevent Sneakerness. 

Buiten de jaarlijkse edities in Amsterdam en Rotterdam heeft dit sneakerevent een jaarlijks terugkerend event in Keulen, Milaan, Parijs en Londen. Het event is gericht op het promoten en verbinden van de sneaker-scene en biedt een platform voor het kopen, verkopen en verhandelen van exclusieve en zeldzame collectable sneakers. Daarnaast vind je er veel muziek, kunst, mode en games. 

Matthijs is een alleskunner op het gebied van online marketing en heeft enorm veel ervaring in het opzetten van online marketingstrategieën. Ook is hij een bekende in de Graffiti scene waar hij ruim 20 jaar actief is bij het collectief ‘Graffitinewerk’. Dit collectief is gespecialiseerd in alle denkbare vormen van graffiti, street-art en guerrillamarketing. Al vanaf 1990 bieden zij unieke creatieve teambuilding workshops, unieke muurschilderingen en controversiële guerrillamarketing campagnes. 

Dat Matthijs een gepassioneerde sneakerliefhebber is hoeven we natuurlijk niet te melden! Toen hij zich in 2014 aansloot bij de organisatie van Sneakerness is het zelfs zijn leven geworden. Valerio en Non vragen hem alles over zijn liefhebberij, Sneakerness en zijn plannen voor de toekomst.

De 12e  aflevering van Sneakerjagers ‘On Air’ is te zien of te beluisteren op Spotify, Apple Podcasts of YouTube

BIZZEY is te gast in de twaalfde aflevering van de Sneakerjagers podcast 166

We sluiten het eerste podcast seizoen af met niemand minder dan de Nederlandse hiphopartiest en DJ Leo Roelandschap, bekend onder zijn artiestennaam Bizzey.

Leo groeide op in Amersfoort waar zijn vader een platenzaak had. De liefde voor muziek werd dus met de paplepel ingegoten en op 15 jarige leeftijd schreef Leo zijn eerste rap. 

In 2010 was daar Yellow Claw, een samenwerkingsproject van drie Nederlandse dj’s die begonnen te draaien in discotheek Jimmy Woo en remixen maakte voor diverse artiesten. In 2012 verscheen de eerste singel; ‘allermooiste feestje’ Heel veel hits en samenwerkingen volgde en de drie vloog de hele wereld over. In het voorjaar van 2016 verliet Bizzey de groep om zich te richten op familie en solocarrière. Echt rustiger werd het niet! In 2017 scoorde Bizzey meerdere hits met onder andere The Party Squad en Kraantje Pappie. Ook in 2018 en 2019 waren er heel veel hoogtepunten. Van meerdere nummer 1 hits tot het winnen van de FunX music award voor beste artiest van het jaar.  

Dan de grote liefde voor fashion en sneakers. Toen hij een jaar of 11 was lieten zijn ouders hem kiezen: Disneyland Parijs of een paar Air Max.. Het werd een paar AM1 ! Sinds die dag is er een indrukwekkende verzameling ontstaan. Leo verteld er uitgebreid over in de laatste aflevering van seizoen 1 van de Sneakerjagers podcast ‘On Air’

De podcast met Bizzey is vanaf zondag 5 januari 2020 te beluisteren of te zien via SpotifyApple Podcasts of Youtube.

Matthijs van der Meulen, creative director van Sneakerness, is te gast in de twaalfde aflevering van de Sneakerjagers Podcast 121

Een van de gasten in de laatste aflevering van seizoen 1 is Matthijs van der Meulen. Hij is creative director van Europees bekendste sneakerevent: Sneakerness

Buiten de jaarlijkse edities in Amsterdam en Rotterdam heeft dit sneaker-event een jaarlijks terugkerend event in Keulen, Milaan, Parijs en Londen. Het event is gericht op het promoten en verbinden van de sneaker-scene en biedt een platform voor het kopen, verkopen en verhandelen van exclusieve en zeldzame collectable sneakers. Daarnaast vind je er veel muziek, kunst, mode en games. 

Matthijs is een alleskunner op het gebied van online marketing en heeft enorm veel ervaring in het opzetten van online marketingstrategieën. Ook is hij een bekende in de Graffiti scene waar hij ruim 20 jaar actief is bij het collectief ‘Graffitinewerk’ Dit collectief is gespecialiseerd in alle denkbare vormen van graffiti, street-art en guerrilla marketing. Al vanaf 1990 bieden zij unieke creatieve teambuildingworkshops, unieke muurschilderingen en controversiële guerrillamarkeingcampagnes. 

Dat Matthijs een gepassioneerde sneakerliefhebber is hoeven we natuurlijk niet te melden! Toen hij zich in 2014 aansloot bij de organisatie van Sneakerness is het zelfs zijn leven geworden. Valerio en Non vragen hem alles over zijn liefhebberij, Sneakerness en zijn plannen voor de toekomst.

De podcast met Matthijs is vanaf zondag 5 januari 2020 te beluisteren of te zien via SpotifyApple Podcasts of Youtube.